مجذوب کننده ترین شهرهای ساحلی کدام اند؟

به گزارش مجله شرقیا، اگر شما هم به سفرهای ساحلی علاقه دارید، مطلب ما را دنبال کنید.

مجذوب کننده ترین شهرهای ساحلی کدام اند؟

شهرهای ساحلی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در فصل بهار هستند، چراکه این مقاصد در تابستان ها نسبتا گرم اند و در زمستان هم معمولا شرایط سفر کمتر فراهم می گردد، اما در بهار این منطقه ها بسیار مطبوع هستند و می توانند سفر لذت بخش و مفرحی را برای شما رقم بزنند. برای آشنایی با برترین مقاصد گردشگری ساحلی مطلب ما را در خبرنگاران دنبال کنید.

شهر ساحلی ریو دو ژانیرو

این شهر ساحلی معروف، واقع در کشور برزیل به علت داشتن تفریحات ساحلی مجذوب کنندهش بسیار مورد توجه گردشگران و هواداران سفرهای ساحلی است. ریو دو ژانیرو، با داشتن 25 مایل خط ساحلی از معروف ترین شهرهای ساحلی دنیا به شمار میرود. این منطقه در جوار کوه های شکر یا the Sugar Loaf قرار گرفته است و تجربه چشم انداز فوق العاده ای را به شما می بخشد.

اگر به این دست مطالب علاقه مند هستید مطلب بهار به کجا سفر کنیم؟ را هم بخوانید.

بارسلونا، یکی از برترین مقاصد گردشگری ساحلی

شهر بارسلونا در جنوب کشور اسپانیا قرار گرفته است. این شهر ساحلی در جوار دریای مدیترانه واقع شده است و به علت چشم انداز مجذوب کننده و تفریحات ساحلی مفرح و مجذوب کنندهش بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.

میامی، شهر مجذوب کننده فلوریدا

میامی مرکز استان مشهور فلوریدا است. این شهر مشهور، که احتمالا اسمش را در فیلم های مشهور هالیوودی شنیده اید، به علت چشم اندازها و منظره ها شگفت انگیزش، از پر طرفدارترین سواحل آمریکا است. در این شهر ساحلی می توانید شنا و قایق سواری در اقیانوس اطلس را تجربه کنید و از جشن های شاد و مهیج کنار ساحل لذت ببرید.

سیدنی، شهر ساحلی استرالیا

این شهر، از مهم ترین شهرهای استرالیا است و یکی از قطب های گردشگری مهم استرالیا به شمار میرود. این شهر با داشتن چشم انداز فوق العاده ساحلی با ماسه های سفید و ورزش های آبی و غواصی یکی از برترین مقاصد برای دنیاگرد ها به شمار میرود. در سواحل سیدنی می توانید از برترین امکانات عمومی مثل غذا، حمام و هتل بهره مند شوید و در یکی از آرامبخش ترین سواحل دنیا لحظات بی نظیری را تجربه کنید.

شهر ساحلی سنگاپور

سنگاپور از کشورهایی است که سفر به آن تقریبا برای ایرانی ها آسان تر است. این منطقه در واقع جزیره ای کوچک است که صنعت گردشگری تاثیر زیادی در رشد و توسعه آن داشته است. برخی از سواحل سنگاپور طبیعی و برخی از آن ها مصنوعی هستند. اما این تفاوت در مقدار محبوبیت سواحل گردشگری آن تاثیری ندارد. بسیاری از مراکز خرید و امکانات مختلف دنیاگردی در سنگاپور در امتداد ساحل قرار گرفته اند. در نتیجه این سواحل علاه بر تفریحات ساحلی، می تواند تفریحات مفرح دیگری را هم برای شما به ارمغان بیاورد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به تنها روستای زنده دنیا در دل صخره! بزنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2075

به "مجذوب کننده ترین شهرهای ساحلی کدام اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین شهرهای ساحلی کدام اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید