حلقه نامزدی زوج آمریکایی پس از 14 سال در دریاچه پیدا شد!

به گزارش مجله شرقیا، مایک تریسی، مردی اهل ویسکانسین (آمریکا)، که حلقه نامزدی اش را در دریاچه ای نزدیک خانه شان گم کرده بود، آن را پس از 14 سال پیدا کرد.

حلقه نامزدی زوج آمریکایی پس از 14 سال در دریاچه پیدا شد!

به گزارش خبرآنلاین، مایک و تریسی کروئینگ نزدیک دریاچه ای در ویسکانسین خانه دارند. آن ها 14 سال پیش برای تفریح کنار دریاچه رفتند و وقتی مایک درحال به آب انداختن فرزند خردسال شان بود، حلقه پلاتینی نامزدی اش را در دریاچه گم کرد.

مایک گفت، وقتی کودکم را به درون آب می انداختم، او هیجان زده شد و دستم را به سرعت گرفت و در همان لحظه حلقه نامزدی ام از انگشتم بیرون آمد و به دریاچه افتاد. ما فورا اطراف خودمان را تا حدی که می توانستیم قرنطینه کردیم و با کمک ماسک های غواصی به زیر آب رفتیم تا حلقه را پیدا کنیم، اما پیروز نشدیم. این جستجو ساعت ها و روز ها ادامه پیدا کرد تا سرانجام دست از آن کشیدیم.

این زوج، پس از آن روز، بار ها برای تفریح به دریاچه رفتند، اما هیچ اثری از انگشتر نیافتند.

14 سال بعد، مردی دیگر که به دریاچه رفته بود، حلقه ای را روی ساحل دریاچه پیدا کرد و به امید پیدا کردن صاحب این حلقه، پستی در شبکه اجتماعی فیس بوک گذاشت. این پست، بلافاصله توجه مایک را به خود جلب کرد و با بیل استوارت، نیم ساعت بعد از اینکه پست را گذاشته بود، تماس گرفت.

مایک با گفتن مشخصات حلقه، توانست پس از 14 سال دوباره به حلقه نامزدی اش دست پیدا کند.

منبع: upi

منبع: فرارو
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 13 شهریور 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2296

به "حلقه نامزدی زوج آمریکایی پس از 14 سال در دریاچه پیدا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلقه نامزدی زوج آمریکایی پس از 14 سال در دریاچه پیدا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید